Ministry of Defence - Sri Lanka (MOD)

Lankaenews

Sri Lanka News Updates at LankaNewspapers.com

රාජ්‍ය ආරක්ෂක, මහජන ආරක්ෂාව, නිතිය හා සාමය පිළිබද අමාත්‍යාංශය

Powered by Department of Government Information-Sri Lanka

Sri Lanka News - ColomboPage.com

Security News Feed - http://www.navy.lk

Friday, October 31, 2008

නව පරපුරෙන් ගීත ලොවට ආ ගායකයා

චින්තක මලිත් ජාඇල ප‍්‍රදේශයෙන් ගීතලොවට බිහිවූ නව පරපුරේ දක්ෂ ගායකයෙකි.

වත්තල ශාන්ත අන්තෝනි විද්‍යාලයෙන් සිප්සතර හැදෑරු චින්තක පාසල් අධ්‍යාපනයෙන් පසු මිතුරන් කිහිපදෙනෙකුගේ එකමුතුවෙන් ස්පාර්ක් නමින් සංගීත කණ්ඩායමක් පිහිටුවා ගත්තේය.
මෙහිදී ප‍්‍රවීණ සංගීත ශිල්පී මර්වින් පි‍්‍රයන්ත මහතාගෙන් ලද ගුරුහරුකම් චින්තකයේ සංගීත දිවිය තව තවත් ඔපවත් කළ අතර ඔහු ක්ලැසික් ගිටාර් III ශ්‍රේණිය දක්වා හැදෑරීමද සිදු කර ඇත.
චින්තකට ගායන ශිල්පියකු ඉදිරියට එන්නට වරම් ලැබුනේ දිනේෂ් සුබසිංහ මහතාගේ මෙහෙයවීමෙන් පවත්වාගෙන ගිය DRC Members සංගීත කණ්ඩායමට සම්බන්ධවීමෙන් මෙහිදී වාදන ශිල්පි කොන්රඩ් ද සිල්වා මහතා ඔහුට සහයෝගය ලබා දී තිබේ.
චින්තක මලිත් මේ දිනවල අපට හමුවන්නේ දෙරණ - ඩී‍්‍රම්ස්ටාර් තුළින්. ඔහු මෙම තරගයට ඇතුළත් වුණේ දහසක් බලාපොරොත්තු ඇතිවයි.
ඒ බලාපොරොත්තු මල්ඵල ගන්වමින් ඔහු පසුගිය සතිය වන විට අවසන් 10 දෙනා අතරට පැමිණ ඇත්තේය.
තම බලාපොරොත්තු පිළිබඳව අදහස් දක්වන චින්තක මලිත් පවසන්නේ දෙරණ ඩී‍්‍රම්ස්ටාර් තුළින් තම හැකියාවන් ජනතාව අතරට ගෙනයාමට හැකි වූ බවයි.
සංගීත ක්ෂේත‍්‍රය තුළ කාලයක් පවතින හොඳ නිර්මාණයක් කරලා පෙ‍්‍ර්ක්ෂක ජනතාවගේ සිත් තුළ රැඳීම මගේ බලාපොරොත්තුවයි. හොඳ නිර්මාණයක පැවැත්ම දීර්ඝකාලීන බව මගේ විශ්වාසයයි.
දෙරණ ඩී‍්‍රම්ස්ටාර් තුළින් රසික ජනතාවක් මා වටා රොක්වුණා. ඒ අයගේ බලාපොරොත්තු ඉටු කරමින් හොඳ නිර්මාණ බිහිකිරීමයි මගේ අරමුණ. චින්තක පවසා සිටී.
සංගීත දිවියේ මෙතෙක් ආ ගමනේදි මගේ අම්මා, තාත්තා, අයියලා, මට කළ උදව් අප‍්‍රමාණයි. මගේ පාසලේ විදුහල්පතිතුමා, ගුරුවරුන් , යහළු යෙහෙළියන් , ගමේ අය මේ සියලු දෙනා මා ආ මාවත එළිය කළ අයයි.
ඔහුගේ ලිපිනය - 59/5 පල්ලිය පාර වැලිගම්පිටිය ජා-ඇල. ඔහුගේ කලා දිවියේ දිරිගැන්වීම් ,යෝජනා චෝදනා මේ සියල්ල මෙම ලිපිනය ඔස්සේ දන්වන මෙන් චින්තක මලිත් ඉල්ලා සිටියි.
බුද්ධිකා ඉඹුලාන

No comments: